Shopping cart close

Notice: Function the_widget was called incorrectly. วิดเจ็ตต้องลงทะเบียนการใช้ register_widget() ก่อน ถึงจะสามารถแสดงผลได้ โปรดดู การแก้ข้อผิดพลาดใน WordPress สำหรับข้อมูลเพิ่มเติม (ข้อความนี้ถูกเพิ่มมาในรุ่น 4.9.0.) in /var/www/html/citu/wordpress/wp-includes/functions.php on line 6031
close

ASEAN Tourism Maketing Strategy and Plan

หน่วยงานผู้ว่าจ้าง

ASEAN Competitiveness Enhancement Project (ACE)

รายละเอียด

ASEAN Tourism Marketing Strategy 2012 – 2015 The ASEAN Tourism Strategic Plan (ATSP) 2011-2015 that was adopted by the ASEAN Tourism Ministers in January 2011 calls for the development of a marketing strategy by January 2012. The College of Innovation, Thammasat University led by Prof. Dr. Walter Jamieson, Director of the Service Innovation Program, was responsible for the development of the ASEAN Tourism Marketing Strategy during March 2011 – January 2012.

Facebook
Twitter
Email